- 1 Ce tipuri de credit card sunt acceptate la plata?
-
Prin mobilpay™–card poti primi plati prin orice carte de credit sau debit emisa sub una dintre siglele: Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Wright Express, Carte Blanche & Diner's Club.
- 2 Cum si cand primesc sumele aferente tranzactiilor finalizate cu success?
-
Banii asociati tranzactiilor tale vor fi trimisi catre contul bancar pe care ni l-ai furnizat in momentul deschiderii contului, potrivit schemei de comisionare alese. Daca ai nevoie ca sumele sa ajunga la tine cat mai repede, poti opta pentru decontare la doar 3 zile pentru un comision sensibil mai mare.
- 3 Pot schimba perioada de decontare?
-
Da, poti aduce modificari perioadei de decontare, fara costuri suplimentare. Poti alege sa primesti banii in 3, 7, 10 sau la oricate zile doresti din momentul finalizarii unei tranzactii. Orice modificare se va aplica incepand cu ora 0 (zero) a zilei imediat urmatoare.
- 4 Unde gasesc documentatia de implementare pentru plata prin card?
-
Documentatia tehnica si orice alt document care te va ajuta in implementare se regasesc in interiorul contului mobilpay in sectiunea Implementare – Documentatie tehnica (Card)
- 5 Website-ul meu are deja un shopping cart integrat. Pot folosi mobilpay?
-
Da, mobilpay™ a fost astfel dezvoltat incat se poate integra, cu mici modificari, in orice shopping cart existent.
- 6 Trebuie sa imi instalez un certificat SSL pentru a implementa solutia mobilpayâ„¢?
-
Nu, dupa ce clientul alege produsele pe care le doreste in magazinul tau, va fi redirectionat spre mediul securizat pe serverele mobilpay™. Informatiile personale si cele financiare asociate credit cardului vor fi introduse astfel intr-o pagina criptata, fara riscul de a fi interceptate de terti.
- 7 Cum este procesata o plata prin credit card?
-
mobilpay™ trimite, securizat si fara a le stoca, informatiile introduse de client catre banca procesatoare, care le directioneaza catre banca emitenta a cardului. Banca emitenta aproba sau refuza plata in functie de soldul clientului si trimite rezultatul inapoi catre mobilpay via banca procesatoare. mobilpay™ trimite rezultatul catre comerciant si catre client. Suma aferenta tranzactiei este debitata in contul IBAN al comerciantului in perioada agreata de acesta.
- 8 Ce este SSL?
-
Protocolul Secure Sockets Layer (SSL) a devenit standardul universal pe web pentru autentificare si criptarea comunicarii intre utilizatori si serverele web. O conexiune criptata SSL presupune ca toate informatiile schimbate intre client si server sa fie criptate de catre expeditor si decriptate de catre destinatar, protejand astfel datele de orice tert care ar incerca interceptarea lor. Clientii pot in acest fel sa trimita date confidentiale, cum ar fi informatiile cardului, catre un website, avand garantia ca SSL le va pastra confidentialitatea.
- 9 Ce este CCV/CVV2?
-
Card Code Verification, sau CCV/CVV2, reprezinta un cod de trei sau patru cifre situat pe spatele cardului sau pe fata acestuia dupa numele posesorului de card, folosit ca instrument suplimentar de verificare al validitatii cardului.
- 10 Ce instrumente am disponibile pentru a contracara potentialele fraude?
-
Am dezvoltat filtre avansate antifrauda cu scopul de a identifica si a preveni tranzactiile suspicioase. Pe baza unor studii avansate si a unor analize comportamentale, adaugand si experienta acumulata, am creat un sistem flexibil si puternic, configurabil in vederea prevenirii fraudelor pentru fiecare tranzactie.
- 11 Ce pot face pentru a evita refuzul la plata/chargeback?
-
Faptul ca ai primit Autorizarea platii nu reprezinta o garantie a finalizarii acesteia. Autorizarea iti spune doar ca respectivul card este valid si ca exista suficiente fonduri pentru a acoperi contravaloarea produsului. Iti sugeram urmatoarele actiuni pentru a reduce spre zero numarul de refuzuri la plata:
- Profita de sistemul antifrauda dezvoltat pentru tine: defineste filtre astfel incat orice tranzactie dubioasa sa fie semnalata corespunzator
- Captureaza banii numai dupa livrarea produselor
- Pastreaza o evidenta a tuturor documentelor asociate unei tranzactii (facturi, avize de livrare, formulare de expeditie, etc)
- Gandeste-te de doua ori inainte sa faci livrarea la adrese de tranzit (casute postale, camere de hotel, etc.)
- Fa refund imediat catre client in cazul in care au returnat marfa.
- Fa o verificare a adresei in cazul tranzactiilor dubioase, suna-l pe client si comunica-i stadiul livrarii.
- Ori de cate ori este posibil, trimite bunurile printr-un curier care iti poate furniza confirmarea livrarii si acceptarea acestora.